Ada Gezisi ile Yaza Başladık :)

Yaz geldiiii :)Havaların ısınmasıyla birlikte gezi ve tatil planları hepimizde başladı tabii ki.. Henüz İstanbul'dan çok uzaklaşamayan biz küçük bir blogger grubu Sevgili Pınarlahayat blogunun sahibesi Pınar'ın organizasyonu ile 17 Mayıs Pazar Günü Heybeliada'da piknik yaptık.
Biraz ş.dışı gibi bir yerde oturduğum için (aslında gibi demeyelim öyle :D ) sabahın erken saatlerinde Elvinim'le yollara düştük.

Kadıköy Adalar iskelesinde hep tanımak istediğim,keyifle takip ettiğim Beğendim Paylaştım blogunun sahibesi Sevgili Şerife ile buluştuk. O kadar tatlı ve içten ki,yıllardır tanışıyoruz ve eminim yıllarca da fırsat buldukça birlikte olmaya devam edeceğiz :)

Tahmin edersiniz ki ada vapurları oldukça kalabalık. Biz binmeyi planladığımız vapurdan bir sonrakine bindiğimiz için önce Bozcaada'yı gezip sonra Heybeliada'ya geçme durumumuz değişti ve diğer kızları Bozcaada'dan alıp direk Heybeliada'ya geçtik. Tabii onlar bizi beklerken bir Bozcaada turu yapmışlar :)

Heybeliada'ya vardığımızda öğlen saatine yaklaştığımız ve hepimiz aç olduğumuz için hemen bir çay bahçesinde soluğu aldık. Keyifli bir sohbet ile çay ve kahvelerimizi içip tostlarımızı yedikten sonra ada merkezinden eksiklerimiz için malzemelerimizi alıp piknik alanına doğru yürümeye başladık.

Çok fazla gezme imkanımız olmadı zamanımızın kısıtlı olması sebebi ile ama piknik yapacağımız yere gidene kadar adanın içinden yürümek bile ayrı bir keyifti. Eski mimarideki yapılar çok güzel,ancak yol üzerinde çoğunun kendi kaderine terkedilmiş olması beni üzdü.
Ama ada tam bir yazlık,sayfiye havasında.. Ben o gün itibari ile Yaz moduna girdim  :)

Adada araba yok,ulaşım ya yürüyerek yada faytonlarla yapılıyor. Bu nedenle adada gezerken her an arkanızdan bir nal sesi ve faytoncunun ikaz zilini duyabilirsiniz :)
Piknik alanımıza ulaştık ve tam da oyun parkının yakınında kocaman bir ağacın gölgesinde harika bir masaya kurulduk.Eee bu kadar bayan olunca ne olur,çantalardan börekler,kurabiyeler,kekler,sarmalar çıkar :)

video

Bizim hazırlıklarımızın yanında her özel anımızda bizimle olan,farklı tatları ile damaklarımızı lezzetlendiren Uneller 'de bizimleydi. Ben kendilerine bir isim taktım 'Ailemizin Kurabiyecisi'.. Çünkü özel anlarımızda da ,diğer zamanlarda da masamızdan eksik olmuyorlar.
Eksik olmasınlar da :)

Kuzularımız oyun oynarken biz yine sıcak,samimi gerçekten birbirimizle olmak için gittiğimiz kendi el emeği lezzetlerimizle donattığımız masamızda çok güzel dakikalar geçirdik.

Tüm güzelliklerin yanında Sevgili Pınar da bizler için sürprizler hazırlamış. Hepimize özel piknik hatırası kart,bahar dalı taçlarımız ve elleriyle hazırladığı şirin kurabiyeler :)

Adadan ayrılma vakti yaklaştığında toparlanıp tekrar merkeze indik ve yine küçük bir çay bahçesi keyfi sonrası vapurumuza bindik.

'Her ayrılık bir başlangıçtır' derler ya,İstanbul'a geldiğimizde ayrıldık ama yeni arkadaşlıkların,yeni fikirlerin,yeni buluşmaların başlangıcı oldu aslında diye düşünüyorum..

Pınar'cığıma bu güzel günü planladığı ve hazırlıkları için çok teşekkür ederim.
Günün keyfini birlikte yaşadığım tüm blog yazarı arkadaşlarımı da sevgiyle öpüyorum
ve tekrar görüşelim diyorum :)

Piknikteki Bizler :)
Yemek Sohbetleri

Ada gezimize ait patlaşımları
#‎pinarlahayatileadagezisi‬ ‪#‎bloggerleradada
‬ hashtaglarıyla sosyal medyadan  takip edebilirsiniz.

4 yorum:

1. adaları ben de severim tam karşımdalar ama gidemiyorum bile :-((

YanıtlaSil
  2. Ne güzle bir organizasyon olmuş...Piknik yapmayı özlediğimi farkettim :) Bu arada güzel kızınız için de iyi gelmiştir, maşallah musmutlu bakmış fotoğraflarda :)

3. Harika bir gün harika bir buluşmaydı tek kelimeyle.Hani derler ya bir insanı tanımak istiyorsan onunla yolculuğa çık.Bir günlükde olsa sabahın erken saatlerinden akşama kadar geçen zaman bile seni ve tüm arkadaşlarımı tanımama inanki yetti.Ben hepinizi çok sevdim,ve isterimki sık sık görüşelim bu sıcak sevgi dolu anları tekrar tekrar yaşayalım.Öncelikle bu güzel organizasyonu düzenleyen sevgili Pınarcıma ve katılan tüm arkadaşlarıma çok teşekküre ederim.Tekrar bir araya gelmek arzusuyla.Sevgiler canım.

şansınız bu yorumda saklı olabilir !!